مقالات

مرکز پخش پلاستیک در تهران

مرکز پخش پلاستیک در تهران

یکی از نیازهای اساسی خانوارها خرید محصولات پلاستیکی  با کیفیت و متنوع در بازار امروز می‌باشد ، البته علاوه بر زندگی روزمره در صنعت و فروشگاه‌ها و مغازه‌ها این محصولات پلاستیکی کاربردی‌های گسترده‌ای دارند.اگر شما هم به دنبال خرید محصولات پلاستیکی هستید مرکز پخش پلاستیک در تهران یکی از معتبرترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای شما می‌باشد.

مرکز پخش پلاستیک :

فروشگاه طهماسبی مرکز پخش پلاستیک با بیش از ۳۰ سال تجربه در حوزه فروش و پخش پلاستیک همواره پیشتاز و پیشرو در این صنعت می‌باشد، این فروشگاه توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کرده است و علت اصلی این موضوع محصولات با کیفیت و قیمت‌های مناسب آنها می‌باشد و همواره جایگاه ویژه‌ای در بازار دارد.

مرکز پخش پلاستیک

مرکز پخش پلاستیک

محصولات در فروشگاه طهماسبی:

یکی از ویژگی‌های بارز مرکز پخش پلاستیک طهماسبی تنوع بالای محصولات می‌باشد ، در واقع می‌توان گفت وجود محصولات متنوع شرایطی را برای مشتریان فراهم می‌کند تا مشتریان بتوانند با توجه به نیاز های خود محصول مورد نظر خود را انتخاب کند. در ادامه برخی از این محصولات را به شما معرفی می‌کنیم:

  • محصولات پلاستیکی: این محصولات شامل انواع آبکش‌ها ، ظروف پلاستیکی ، انواع بانک‌ها ، پارچ های آب پلاستیکی و غیره می‌باشد .
  • انواع بلوریجات: بطری‌های آب انواع پارچ آب ، انواع تابه در سایزهای مختلف ، جا قاشقی ، جاکاردی می‌باشد .
  • ظروف آشپزخانه: این محصولات شامل انواع آجیل خوری ، بطری‌های آب درب استیل ، بانک‌ها ، بطری‌های آبغوره و تابه های مینی می‌باشد.
  • لوازم بهداشتی و نظافتی: انواع جاروهای دستی ، جا صابونی، خاک انداز ، دستکش‌های ظرفشویی ، انواع دستمال‌ها می باشد.
  • خرده ریز آشپزخانه: انواع مدل های انبر سالاد ، ادویه پاش ،جاحبوبات ،جاپودری ، و غیره می‌باشد.

مزایای پخش پلاستیک طهماسبی : 

قیمت گذاری منصفانه :

یکی از مشکلاتی که اغلب مشتریان با آن مواجه هستند نوسانات قیمت می‌باشد فروشگاه طهماسبی مرکز پخش عمده پلاستیک در تهران به دلیل رابطه مستقیم با تولید کنندگان توانسته محصولات را با قیمتی مناسب و منصفانه به بازار عرضه کند به همین دلیل مشتریان با اطمینان خاطر از فروشگاه خرید می‌کنند.

کیفیت محصولات پلاستیکی :

پخش عمده پلاسکو طهماسبی همواره در تلاش است تا محصولاتی با کارایی و دوام بالا به دست مشتریان برساند محصولاتی که در فروشگاه طهماسبی به فروش می‌رسد از بهترین مواد اولیه و استانداردهای لازم تولید می‌شوند به همین دلیل است که در گذر زمان مقاومت بیشتری از خود نشان می‌دهند و کمتر دچار آسیب و خرابی می‌شوند.

مشتریان و مشاوره خرید:

از دیگر ویژگی‌های فروشگاه طهماسبی خدمات مشتریان و مشاوره می‌باشد این فروشگاه با داشتن کارشناسان مجرب و کاربلد به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند و انتخاب آنها با توجه به نیاز و بودجه باشد.

سفارش آنلاین و ارسال به سراسر کشور:

همانطور که می‌دانید سبک زندگی انسان‌ها تغییر کرده و افراد تمایل بیشتری به خرید آنلاین دارند فروشگاه طهماسبی هم در همین راستا این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهند ، فرقی نمی‌کند که شما در کدام یک از شهرهای ایران ساکن باشید فقط کافیست وارد فروشگاه سایت شوید و هر تعداد محصول را که می خواهید را سفارش دهید و محصولات خریداری شده در سریع ترین زمان ممکن به دست شما می‌رسانند.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش:

پلاسکو طهماسبی علاوه بر اینکه محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد به خدمات پس از فروش هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد و در صورت بروز مشکل تیم پشتیبانی این فروشگاه آماده است تا مشکل به وجود آمده را برطرف کند .

مزایای پخش پلاستیک طهماسبی

مزایای پخش پلاستیک طهماسبی

ارتباط مستقیم با تولید کنندگان :

یکی از علت‌های موفقیت فروشگاه طهماسبی خرید عمده پلاستیک از کارخانه می‌باشد این فروشگاه با تولید کنندگان محصولات پلاستیکی ارتباطی مستقیم دارد و این ارتباط باعث شده تا محصولات را بدون واسطه باکمترین و مناسب‌ترین قیمت‌ها به فروش برساند به همین دلیل توانسته رضایت بسیاری از را مشتریان را جلب کند.

با توجه به موارد گفته شده فروشگاه طهماسبی یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید محصولات شما می‌باشد .این فروشگاه ترکیب کیفیت بالا ، تنوع محصولات و همینطور قیمت گذاری منصفانه توانسته است مشتریان وفاداری را جلب کند و یکی از نام‌های معتبر در بازار پلاستیک تهران شود.

جمع‌بندی

در انتها عمده پلاسکو طهماسبی بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران مرکزی معتبر برای خرید محصولات به قیمت عمده و حراجی می‌باشد،  پس پس وقت را غنیمت شمارید و حتماً سری به فروشگاه طهماسبی بزنید و از محصولات متنوع و با کیفیت دیدن کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *