دسته‌بندی نشده

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

 

همان طور می دانید لوازم پلاسکو از لوازم ها و ابزار های کلیدی در خانه می باشد . البته از این محصولات و لوازم بیشتر در آشپزخانه مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از شهرهای ایران که منبع اصلی این گونه محصولات است تهرن می باشد و در این شهر مراکز و فروشگاه های زیادی هستند که در این زمینه فعالیت می کنند ، یکی از بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران فروشگاه طهماسبی می باشد . که در ادامه این مقاله درباره این فروشگاه و خدماتی که ارائه می دهد توضیح خواهیم داد .

 

عمده فروشی پلاسکو تهران :

 

یکی از مکان های مرکزی برای پخش انواع محصولات پلاستیکی و لوازم خانگی و آشپزخانه عمده فروشی پلاسکو تهران می باشد . در این بازار بزرگ محصولات متنوعی به فروش می رسد از جمله این محصولات می توان به لوازم آشپزخانه ، وسایل بهداشتی و حتی لوازم دکوری و اسباب بازی اشاره کرد.

اگر شما هم جزء افرادی هستید که برای تهیه محصولات پلاسکو به دنبال مکانی برای تهیه می گردید عمده فروشی پلاسکو درتهران را به شما پیشنهاد می کنیم این مرکز به علت تنوع در محصولات می تواند پاسخگوی نیاز های شما باشد .

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

پخش پلاسکو طهماسبی :

یکی از مراکزی که توزیع کننده محصولات پلاسکو و لوازم خانگی  پخش پلاسکو طهماسبی می باشد که این مرکز چندین سال در این حیطه فعالیت می کند ،و در میان رقبای خود توانسته به خوبی ظاهر شود .در ادامه به برخی از ویژگی های این مجموعه می پردازیم :

 

  • تنوع محصولات: داشتن تنوع در محصولات از ویژگی های مهم وبارز این مجموعه می باشد .این مرکز تنوعی از محصولات پلاستیکی و لوازم خانگی را دارد . از جمله این محصولات ظروف و خرده ریز آشپزخانه ، اسباب بازی ،ظروف ملامین ، انواع بلورجات و حتی اجناس حراجی می باشد .
  • قیمت‌های رقابتی: فروشگاه طهماسبی مشتریان وفادار زیادی دارد به همین دلیل در طول روز و هفته حجم بالایی از محصولات را توزیع می کند و همین موضوع باعث می شود قیمت هایی که ارائه می دهد رقابتی و مناسب باشد .
  • خدمات مشتریان:یکی از علت های محبوبیت پخش پلاسکو طهماسبی خدماتی است که به مشتریان ارائه می دهد ، که شامل پشتیبانی پس از فروش و همچنین راهنمایی به هنگام انتخاب محصول می باشد .
  • سیستم توزیع گسترده: یکی دیگر از ویژگی های این مرکز همان طور که به آن اشاره شد دارای شبکه توزیع وسیع به سراسر ایران می باشد .که به سرعت محصولات را به دست مشتریان می رساند . و این موضوع هم باعث بهروری و رضایتمندی مشتریان شده است .
  • موقعیت مکانی مناسب: پخش پلاسکو طهماسبی در مکانی مناسب واقع شده است . که دسترسی به آن آسان است واز نظر حمل و نقل هم مشکلی برای مشتریان به وجود نمی آید .
  • ارتباط با تولیدکنندگان: این مرکز با تولید کنندگان مختلفی در ارتباط است به همین دلیل محصولات با کیفیت و متنوع در طرح ها و رنگ های متفاوت ارائه می دهد .
  • ارائه تخفیف‌های ویژه: اگر به صورت عمده بخواهید از این مرکز خریداری کنید از پیشنهادات و تخفیفات ویژه برخوردار می شوید . علاوه بر آن وجود محصولات حراجی است که می توانید عمده فروشی پلاسکو 20000 تومانی هم بهرمند شوید .

ویژگی های گفته شده می توان گفت وجه تمایز پخش پلاسکو طهماسبی با دیگر پلاسکو های در سطح تهران می باشد ،و باعث شده این مرکز یکی از مراکز مهم توزیع وفروش عمده در حوزه محصولات پلاسکو باشد .

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

ارزانترین پلاسکو تهران :

همان طور که در قسمت های قبلی هم به آن اشاره شد پلاسکو طهماسبی به دلیل قیمت های رقابتی که دارد به عنوان ارزان ترین پلاسکو در تهران شناخته می شود. درواقع قیمت های ارزان و محصولات حراجی باعث شده که از سراسر کشور برای تهیه محصول به این مرکز مراجعه کنند یا اینکه به صورت اینترنتی کالاهای خود را خریداری کنند .

 

پخش عمده پلاسکو 20000 تومانی :

می توان گفت یکی از جذاب ترین بخش های پلاسکو طهماسبی ،بخش پخش عمده محصولات با قیمت های 20000 توانی می باشد . در واقع این موضوع به خریدان کمک شایانی می کند علی الخصوص برای افرادی که می خواهند کسب و کار کوچک خود را راه اندازی کنند می توانند  از محصولات پلاسکو با کیفیت اما ارزان قیمت بهرمند شوند .

 

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

بزرگترین مرکز پخش پلاسکو تهران

نتیجه‌گیری

 

در انتها اگر شما هم به دنبال بزرگترین مرکز پخش پلاسکو در تهران هستید پیشنهاد ما به شما پخش پلاسکو طهماسبی می باشد و بهترین گزینه برای شما می باشد . در واقع این مجموعه با ویژگی های منحصربه فردی که دارد ازجمله کیفیت محصول ، قیمت ارزان ، خدمات به مشتریان و غیره توانسته به یکی از مراکز برجسته در تهران بزرگ تبدیل شود .

کارشناس فروش :09100216801

آدرس : تهران جاده خاوران بعد از سه راه افسریه لاین کندرو نرسیده به مجتمع خورشید پلاک 1471 تجاری پخش پلاستیک حقیقت طهماسبی

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *